כללי
- חברת יש חשבונית בע"מ, ח.פ : 516619020 מאפשרת הפקת ושליחת חשבוניות דיגיטליות, קבלות ברשת ומסמכים עסקיים.
- תנאי השימוש אינם משנים כל הסכם אחר שנקבע בין החברה יש חשבונית למשתמש אלא כתוספת לתנאי השימוש.
- תנאי השימוש מהווים כהסדר היחסים בין המשתמש לבין החברה בהקשר לשימוש בפלטפורמה של יש חשבונית.
- תנאי ההסכם המופיעים כאן בתנאי השימוש פועלים גם במקרה של שימוש של צד שלישי.
- ההסכם תקף לשני המינים למרות שנכתב בלשון זכר.
- מדיניות הפרטיות של חברת יש חשבונית הנמצאת ב- היא חלק חובה ובלתי נפרד מהסכם תנאי השימוש.
- השימוש בפלטפורמה של החברה תעשה אך ורק לאחר קבלת תנאי השימוש ,
קבלה של הסכם זה. במקרה של אי הסכמה לתנאי השימוש הנכתבים בהסכם זה, אותו פרט אינו יכול להשתמש בפלטפורמה.
- הוראות הסכם תנאי השימוש הקשורות לנושא סליקת כרטיסי אשראי יחל על כל
משתמש הפלטפורמה אשר קנה את שירותי תוסף הסליקה ובין השאר שרכש לצורך סליקת עסקאות בכרטיסי אשראי.
הגדרות
- "משתמש"- הכוונה לכל פרט העושה שימוש כלשהו בפלטפורמה של חברת יש חשבונית.
- "הפלטפורמה"- חברת יש חשבוניות היא מערכת להפקת חשבוניות וקבלות, רשומה כחוק ברשות המיסים, מספר אישור
התחייבות של המשתמש
המשתמש מחויב לא לבצע את הפעולות הבאות הקשורות לפלטפורמה :
- אין להגיע לדפים פנימיים שונים אליהם אין גישה ישירה.
- אין להעביר ולעלות תוכן שיש בו הפרת זכויות יוצרים, סוד או סימן מסחרי של פרט אחר,
אין לעלות כל דבר של דיבור לשון הרע, קניין רוחני, פגיעה באחר ובפרטיות של האחר.
-
אין להשתמש בעיצוב , בתוכן , קוד המקור ואלמנטים שונים המופיעים באתר ו\או האפליקציה של יש חשבונית.
- אין לבצע סריקה, גלישה או להשתמש בפלטפורמה בכדי לאסוף מידע על ידי שימוש בתוכנות מחשב אחרות. אין לבצע חיקוי של גולש.
- בכל מצב בו חשבון המשתמש מהווה כעסק או מספר עסקים ונפתח על ידי צד שלישי, כל הקשור למידע של החשבון
והחשבון עצמו שייכים לבעלי העסק או עסקים המשתמשים באותו החשבון ולצד השלישי אין זכויות בקשר לאותו החשבון. חברת יש חשבונית בעלת כל זכות לבצע פעולות
ואף סגירה של אותו החשבון במקרה ויתגלה שאותו המשתמש מפר את הוראות הדין או את תנאי השימוש בהסכם זה.
-
המשתמש מצהיר שכל עסק שיחליט לפתוח דרך החשבון הפרטי שלו באתר הוא בבעלותו או שמועסק בו, ורשום כדין בארץ ישראל.
-
על המשתמש לבדוק האם הפלטפורמה של יש חשבונית מתאימה לצרכים שלו לפני השימוש
בכדי למנוע מצב שלמשתמש יהיה כל טענה שהפלטפורמה אינה מתאימה לצרכיו.
השירותים של הפלטפורמה
חברת יש חשבונית מספקת דרך הפלטפורמה את השירותים הבאים:
- הפקת חשבוניות קבלה/מס.
- ניתן לבצע התאמה אישית על פי הצורך בהערות אישיות קבועות בחשבונית .
- הפקת ושליחת מסמכים בצורת PDF או דרך מייל.
- סליקת כרטיסי אשראי ותשלום עצמאי דרך פעולה אוטומטית ועוד
- הפקת חשבונית במגוון מטבעות.
-
השירותים של חברת יש חשבונית זמינים רק למשתמש אשר בעל פעילות עסקית הרשומים כדין בארץ ישראל.
-
השירותים של חברת יש חשבונית זמינים למשתמש בהתאם לסוג חבילת השימוש הנרכשת.
ובהתאם לסוג החשבון וכמות בתי עסק בכל חשבון וחשבון, המערכת מתאימה את המחיר לכל בית עסק
-
שירותי סליקת עסקאות בכרטיסי האשראי מותנים בכך שעל המשתמש לייצור קשר ישיר עם גורם הסולק ובאחריותו בלבד.
חשבון של המשתמש
-
חברת יש חשבונית שומרת את הזכות לאפשר רק למשתמש שנרשם דרך האתר, אשר מסר פרטים נכונים בתוך חשבון משתמש, גישה לשירותים מסוימים.
-
המשתמש יכול להרים מספר עסקים תחת אותו חשבון, בתנאי שכל עסק בעל מספר רישום שונה,כמובן לפי סוג המנוי שבחר לרכוש מחברת יש חשבונית. לא ניתן תחת אותו החשבון מספר עסקים בעלי אותו מספר רישום.
הוראות ליצירת חשבון משתמש:
-
יש למסור את כל הפרטים הנדרשים בזמן פתיחת חשבון משתמש עם יש חשבונית.
-
אין לפתוח חשבון משתמש עבור אחר שאינו נוכח בזמן ההרשמה או כמובן שלא מאשר את הפתיחה.
-
אין לפתוח חשבון משתמש המכיל נתונים פרטיים שקריים.
-
במקרה שהמשתמש הוא תאגיד, אותו הפרט אשר יצר את החשבון ייחשב על ידי יש חשבונית כמשתמש.
-
במקרה שהמשתמש הוא תאגיד וברצונו להחליף את המורשה שנרשם למורשה חדש, באחריותו להעביר ליש חשבונית טופס מורשה שיכלול את המורשה העדכני שיהיה רשאי לפעול בשם התאגיד בשימוש בפלטפורמה. לאחר קבלת טופס מורשה יש חשבונית רשאית להעביר את בשימוש בפלטפורמה של החברה למורשה החדש. דבר זה יבטל למורשה המקורי אוטומטית את כל זכויותיו בקשר לפלטפורמה ולאתר.
-
למרות שיש חשבונית עושה את כל שביכולתה להבטיח אבטחת התוכן של חשבון המשתמש, ישנם מקרים שישנה חדירה לא מורשית, וכך איננה יכולה להבטיח במאה אחוז שלא תתרחש חשיפה. לכן, במקרה של חדירה שאינה מורשית לחשבון של המשתמש, ובמקרה ואם יגרמו נזקים, למשתמש , בעל החשבון בחברה לא תהיה יכולת לטעון כלפי יש חשבונית בגין נזקים.
חובה על המשתמש לשמור על מספר כללים
- חובת המשתמש לשמור את הסיסמא שלו לחשבונו הפרטי בסוד, לא לרשום אותו במיילים.
- הסיסמא צריכה להכיל בין 8-16 תווים.
- במקרה של חשד לשימוש שאינו מאושר בחשבונו עליו להודיע ליש חשבונית מיד.
- בעל החשבון מאשר ליש חשבונית לשלוח למייל שלו, לפי המייל שהוזנו בפרטים האישיים בחשבון המשתמש, אישורים לגבי פעולות, עדכונים ועוד.
-
במקרה שהמשתמש ירצה למסור ליש חשבונית מידע בנוגע לקבלת שירותים עבורו על ידי צד שלישי, כל מידע יישמר בפרטיות במאגרי המידע. במתן המידע לחברת יש חשבונית המשתמש מאשר שהחברה תעשה בו שימוש לצורך מתן שירותים אישיים לך וכמובן בהתאם למדיניות הפרטיות
תקופת ניסיון
- לאחר ההרשמה לאתר המשתמש זכאי לתקופת ניסיון אחת בלבד (גם צד שלישי יחשב בתקופת הניסיון, כלומר לטובת אותו המשתמש) ללא תשלום למשך 40 יום. תקופת הניסיון תתחיל מיד אחרי הפעלת החשבון ולאחר קבלת מייל עם אישור על ידי יש חשבונית.
- במהלך תקופת הניסיון כל שירותי הפלטפורמה פתוחה לשימוש. לאחר 40 יום תקופת הניסיון מסתיימת.
- יש חשבונית בעלת הזכות לא להעניק את תקופת הניסיון של 40 יום ללא תשלום במקרה שיש חשש שהמשתמש לא פועל על פי ההסכם של תנאי השימוש. בנוסף, החברה בעלת יכולת אף לבטל את תקופת הניסיון.
תשלום עבור הפלטפורמה
- סכום התשלום עבור הפלטפורמה של יש חשבונית הינה סכום יחיד הכולל את כל שירותי הפלטפורמה. התשלום משולם על בסיס שנתי או תשלומים המשולמים מראש. החברה יכולה לשנות את גובה התשלום עבור שימוש בפלטפורמה בכל עת. במקרה של שינוי גובה התשלום,
יש חשבונית רשאית לשנות את תעריפי השימוש מעת לעת ע"פ שיקול דעתה
וללא צורך במתן הסבר בכפוף לשינויים במדד המחירים לצרכן ו/או שינוי גובה המע"מ ו/או שינוי בהיטלים
הרגולטורים ו/או שינוי עלויות תפעוליות ו/או ע"פ שיקול דעתה הבלעדי.
- ההרשמה לפלטפורמה של יש חשבונית תתבצע במסגרת של מנוי שנתי אשר כל שנה יתחדש אוטומטית עד שהמשתמש יחליט לבטל.
- גובה התשלום על שירותי מסוף סליקה ייקבע בהתאם לחברה אתו המשתמש בוחר להשתמש בשירותיו. דמי הקמת מסוף הסליקה, יהווה תוספת תשלום חד פעמי לשירותי הקמה. התשלום עבור שירותי מסוף הסליקה ישולם באופן שנתי מראש. התשלום בנפרד מתשלום עבור הפלטפורמה של יש חשבונית.
חידוש וביטול מנוי
- המנוי במערכת של יש חשבונית הינו מנוי שנתי מתמשך המתחדש אוטומטית לפי החבילה שבחרת במעמד התשלום הראשוני. באפשרותך לבטל את המנוי בכל עת
- על ידי פנייה למערכת, באמצעות הדואר האלקטרוני או הטלפון המפורטים להלן:
- דוא"ל: support@yeshinvoice.co.il או למוקד הטלפוני שמספרו: 058-493-7247 (972).
-
בכל פניה למערכת האתר לצורך הפסקת המנוי תידרש למסור נתוני אימות לרבות מספר חבר, מספר תעודת
זהות וכן את ארבעת הספרות האחרונות של כרטיס החיוב. יובהר בזאת כי באפשרותך לבטל את המנוי בכל
עת והביטול ייכנס לתוקף בתוך 7 ימי עסקים ממועד קבלת ההודעה או בהתאם לקבוע בכל דין. למען הסר ספק,
אחריותך הבלעדית לבטל/לא לחדש את המנוי. במידה ולא תתקבלנה הודעת ביטול מצדך, המערכת תחדש את
המנוי באופן אוטומטי גם ללא כל התראה, בין אם בוצעה גלישה באתר בפועל ובין אם לאו.
השירות של יש חשבונית רואה בך אחראי בגין רכישות של השירותים ו/או המוצרים באתר אשר בוצעו באמצעות כרטיס האשראי שלך.
הנך מודע/ת לכך כי אם תבוצע בניגוד לדין ולאמור לעיל בקשה לביטול החיוב וכתוצאה מכך לא יכובד
התשלום ששילמת בעבור השירות ו/או המוצר אשר רכשת, נראה בך כאחראי/ת הבלעדי לכך והדבר אף עלול
לגרור תביעות משפטיות נגדך. בנוסף, במקרה בו תתכחש, באופן שקרי, לכך שנרשמת לאתר, ייתכן כי נדרש על פי דין
יובהר בזאת כי :
- החברה לא תחזיר כספים ששולמו על ידי הגולש גם אם לא עשה שימוש בשירות.
- ניתן לבטל את המנוי בתוך 14 יום, מיום ביצוע עסקת הרכישה של המנוי.
- במידה ויזקף לזכות המשתמש זיכוי (התבצע תוך 14 ימים ממועד התשלום), הזיכוי יועבר בתוך 7 ימי עסקים לאחר אימות פרטיו המזהים של המשתמש אשר רכש את המנוי.
- למען הסר ספק, סכום הזיכוי שיוחזר יהיה בניכוי 5% או 100 ש"ח, לפי הנמוך משניהם, בתוספת עלויות הביטול של חברת האשראי, במידה ויהיו כאלה.
- למען הסר ספק, הזיכוי יוחזר לחשבון המשתמש באמצעות אמצעי התשלום עימו חויב המשתמש.
- סיומה של התקשרות זו עם הפסקה מוחלטת של השירותים הניתנים למנוי על פי האמור לעיל.
- על אף סיומה של ההתקשרות מכל סיבה שהיא, ישלם המנוי לחברה את חובו בהתאם לתנאי הסכם זה
-
לרבות תשלום
הפרשי הצמדה, ריבית פיגורים והוצאות גבייה, אם יידרשו. אין בניתוק, הפסקה או הגבלה של שירותים
- כאמור לעיל בכדי לגרוע מחובתו של המנוי לשלם לחברה את חובו בהתאם להתקשרות, לרבות תשלום ריבית
פיגורים והוצאות גבייה, אם יידרשו.
-
הנהלת האתר נוקטת באמצעי זהירות המתקדמים ביותר על מנת לשמור על סודיות המידע המועבר ע"י הגולשים.
-
העסקאות באתר מאובטחות בטכנולוגית SSL המתקדמת בתחום של אבטחת מידע.
-
כל הרכישות המבוצעות על ידי המשתמשים באתר מבוצעות בכפוף לאישור חברות כרטיסי האשראי
ו/או חברות תקשורת אחרות.
-
הינך מאשר בזאת כי החברה רשאית לגבות את התשלומים עבור השירותים המסופקים לו באמצעות צד ג' ו/או
באמצעות כל גורם אחר מטעמה.
-
המחירים באתר המופיעים לפני מע"מ. הנהלת האתר רשאית לשנות את תעריפי השימוש מעת לעת ע"פ שיקול דעתה
וללא צורך במתן הסבר בכפוף לשינויים במדד המחירים לצרכן ו/או שינוי גובה המע"מ ו/או שינוי בהיטלים
הרגולטורים ו/או שינוי עלויות תפעוליות ו/או ע"פ שיקול דעתה הבלעדי.
- במקרה של ביטול שירותי מסוף הסליקה, יש להודיעה דרך המייל (הוראות בסעיף 8.1) על רצון להפסקת קבלת השירות. לא יינתן החזר כספי בגין הקמת מסוף הסליקה ולא בגין דמי מסוף הסליקה דרך מערכת של יש חשבונית.
-
במקרה שהמשתמש לא ירצה לחדש את המנוי לעוד שנה (בתום כל שנה תתבצע חידוש אוטומטית), ניתן לבטל את החידוש אוטומטי של המנוי על ידי לחיצת הכפתור - "הגדרות חידוש מנוי" - בעמוד הגדרות חשבון והשירות לא יתחדש לשנה הבאה.
- במקרה של ביטול שירותי מסוף הסליקה, יש להודיעה דרך המייל (הוראות בסעיף 8.1) על רצון להפסקת קבלת השירות. לא יינתן החזר כספי בגין הקמת מסוף הסליקה ולא בגין דמי מסוף הסליקה.
סעדים
- חברת יש חשבונית רשאית בכל זמן ובלי הודעה מוקדמת להודיע את המשתמש בדבר מידע לא אמת, שגוי ולא מדויק שקיבל מהמשתמש. יש חשבונית רשאית להזהיר את לקוחותיה נגד פעולות של המשתמש, להגביל ואף לסרב גישה לפלטפורמה.
- יש חשבונית רשאית ללא הודעה מראש למשתמש למנוע או להספיק את השירותים באופן כללי או חלקי במקרה שהמשתמש הפר סעיף מתנאי השימוש בהסכם זה.
- במקרה של הפרת סעיף מהסכם הנכתב כתנאי השימוש, יש חשבונית רשאית לבטל או להסיר כל תוכן או פעולה שביצע המשתמש שמהפר את הסכם זה.
- חברת יש חשבונית רשאית לחסום למשתמש גישה לפלטפורמה ללא הודעה מוקדמת במקרה שאותו הפרט עלול לגרום נזק לחברה או למוצרים שלה.
הגבלה של אחריות
- השימוש בפלטפורמה של יש חשבונית הוא על אחריות המשתמש בלבד באופן בלעדי. חברת יש חשבונית לא יישאו באחריות כספית, עקיפה או ישירה, לכל תוצאה שהתרחשה בעקבות השימוש בפלטפורמה, באתר , בתכנים הנמצאים באתר, בשירותים. כמו כן, החברה לא אחראית על תוצאות עסקות שבוצעו דרך שימוש הפלטפורמה או כתוצאה מהתבססות על המידע הנמצא באתר.
-
בנוסף לנכתב לעיל, חברת יש חשבונית אינה לוקחת אחראיות להפסד או נזק שנגרם למשתמש בעקיפין או במישרין כתוצאה מן הגורמים הכתובים להלן, כמובן בתנאי שאותם האירועים או הגורמים הם לא בשליטת החברה אשר עשתה מאמץ למנוע אותם
- שיבוש בהוראות או נתונים שהתקבלו במערכת, שיבושים או תקלות בתקשורת, תפקוד מכני לקוי או שיבושים בתפקוד אלקטרוני הגורמים לביצוע באיחור או אי ביצוע של הוראה כלשהי אצל המשתמש, צד שלישי או בחברה דרכם עוברים מידע וההוראות.
- במקרה של תפקוד לקוי של חומרה או תוכנה הנמצאת אצל המשתמש או שסופק על ידי צד שלישי.
- המשתמש מתחייב לקחת אחראיות על כל נזק, הוצאה או הפסד שנגרם לחברה או למשתמש עצמו במקרה שהמשתמש עצמו מגלה או חושף מידע של המשתמש לצד שלישי כתוצאה משימוש במערכת או בשירותים, או כתוצאה מעברת המערכת למישהו אחר, ממסירת פרטים לא נכונים.
בנוסף לנכתב לעיל, מוסכם ש:
- בכל מקרה אחריות החברה לפי הסכם זה תוגבל לסכום השווה לסכומים המצטברים אותם שילם המשתמש לחברה במשך 3 חודשים קודם לכן בלבד, וזאת למעט במקרה של פעולה בזדון של החברה;
- חברת יש חשבונית לא אחראית בשום צורה לתכנים שעלו, הועברו ופרסמו דרך הפלטפורמה. האחריות על פעולות האלה חלה רק על אותו המשתמש והחברה לא תישמע כל טענה נגד בעניין הזה. כמו כן, המכשיר ואבטחתו דרכו המשתמש עושה בו שימוש בפלטפורמה הוא באחריותו בלבד. בנוסף, מובהר שפעולות מסוימות שיעשה במשתמש במכשיר הפרטי שלו, למשל פריצותו (לא חוקית ואסורה) של מכשיר עשויה לפגוע קשות באבטחת המידע ותהווה פגיעה ישירה של השירותים.
- חברת יש חשבונית מבהירה שהפלטפורמה לא תפעל מאה אחוז מהזמן, זאת משום שמידי פעם החברה מתחייבת לשדרג ולעדכן את המערכות. דבר שיכול לגרום להפסקות זמניות המתן שירות. כמו כן, אין לחברת יש חשבונית שליטה על זמינות השירותים, מוצרים המספקים למשתמש על ידי צד שלישי.
- לפני השימוש בפלטפורמה, על אחריותו של המשתמש לבדוק האם החיבור שלו לרשת האינטרנט תקינה. חברת יש חשבונית אינה אחראית לכל נזק אשר יכול להיגרם לאותו המשתמש בעקבות בעיות חיבורו לרשת האינטרנט.
- יש חשבונית עושה את מירב המאמצים להגן על המערכת שלה מפני וירוסים, התחזות לאתרי החברה, פריצות, ציתות לקווי תקשורת, הונאות מקוונות ועוד. למרות המאמצים הרבים של החברה להגן מפני סיכונים שהוזכרו לעיל, לא ניתן למנוע חסימה מאה אחוז וייתכן שיתרחשו הפסדים או נזקים בעקבות התרחשות של אחד מן הסיכונים האלו. חברת יש חשבונית אינה אחראית לכל נזק שייגרם למשתמש כתוצאה מהדברים שנאמרו בסעיף זה.
- חברת יש חשבונית לא תהיה אחראית במקרה של הפסד/נזק/הוצאה שיכולים להיגרם למשתמש כתוצאה מתקלה/ הפרעה/ שגיאה במערכת שצד שלישי פותחה אשר נותנת גישה לאתר או לפלטפורמה ושדרך מערכת של צד שלישי ניתנו שירותים ולא באמצעות הפלטפורמה או האתר של יש חשבונית.
-
חברת יש חשבונית אינה מספקת ייעוץ מיסויי, חשבונאי או לשם כך כל ייעוץ אחר. התוכן והמידע שנמצאים בפלטפורמה לא נחשב כתחליף לייעוץ.
שיפוי לחברה
- במקרה של נזק, חסר, הפסד שייגרמו לחברה, המשתמש מתחייב שיפצה וישפה את חברת יש חשבונית. גם ישלם את הוצאות שכר טרחה של עורך דין. זאת בקשר לכל תביעה או דרישה שהחברה תקבל במקרה שהמשתמש השתמש בפלטפורמה בצורה שמפר את ההסכם של תנאי השימוש.
- כל הנאמר בסעיף 11 הוא בנוסף לכל זכות וסעד אחרים של החברה לפי כל דין או לפי הכתובים לפי הסכם זה.
חוסר אחריות לקישורים יוצאים
- יש חשבונית אינה אחראית לתוכן שלהם ולאבטחה שלהם, ואינה תומכת בחלק הקישורים אשר מופיעים באתר המפנים לאתרים בבעלות ותחת ניהול של צד שלישי. האחראיות בשימוש בהם היא באחריותו של המשתמש בלבד.
- באחריות המשתמש לבדוק את כתובת הurl של קישור לפני השימוש בו.
- במקרה שהמשתמש מוצא מידע לא מסורי, לא חוקי , לא תקין בשירותים, הוא מתבקש להודיע לשירות הלקוחות של החברה.
תוכן מפר
- במקרה שהמשתמש נתקל בכל סוג של תוכן המפר כל דין הוא רשאי לשלוח על כך הודעה לכתובת המייל
שליחת ניוזלייטר ודיוור
- לאחר הרשמה ואישור תנאי השימוש, יש חשבונית רשאית לשלוח ללקוח תזכורת על חידוש מנוי באחד מהדרכים למשל דואר אלקטרוני או SMS
- במידה ולקוח לא רוצה לקבל יותר ניוזלייטר או תזכורות במייל, הלקוח ראשי לבטל תחת "הגדרות חשבון" שהוא לא מעוניין לקבל דיוור.
- יש חשבונית רשאית לשלוח מפעם לפעם עדכונים או SMS ללקוח במידה ויש שינויים או עדכונים חדשים במערכת.
קניין רוחני
- כל זכויות הקניין הרוחני, כולל זכויות היוצרים, קוד המחשב, הטקסט, הפן הגרפי, השיטות, הסימנים המסחריים, הנתונים בו וכמובן כל פרט אחר שלא נכתב כאן של האתר והפלטפורמה של חברת יש חשבונית הן אך ורק בבעלות החברה בלבד.
- חשוב להדגיש, בנוסף למה שנכתב לעיל, הסכם זה של תנאי השימוש אינו מעניק למשתמש זכויות בנוגע לכל קניין רוחני של החברה, פלטפורמה, או בשירותים. זכותו של המשתמש רק להשתמש באתר ו/או בפלטפורמה לפי ובהתאם להסכם תנאי השימוש.
-
השמות "יש חשבונית", "YeshBe" סמלי שירות וסימנים מסחריים אחרים שייכים לחברה בלבד. אין למשתמש זכות להשתמש ברכושה של החברה למטרות שאינן מופיעות בהסכם זה.
-
למשתמש אין זכות לעשות שימוש בשירותי הפלטפורמה בצורה הנוגדת את ההוראות של תנאי השימוש מבלי לקבל הסכמה מצד החברה מראש כתוב. אי עמידה בהסכם עלול לפגוע בזכויות חברת יש חשבונית או בזכויותיו של צד שלישי.
-
יש חשבונית רשאית לשמור ולהגן על השירותים שהיא מציעה דרך אמצעים טכנולוגיים שמטרתם למנוע כל סוג של שימוש בלתי מורשה. על המשתמש להתחייב לא לנסות לעקוף את אמצעים הללו.
- המשתמש מאפשר לחברת יש חשבונית להשתמש במידע אשר מסר לחברה לצורך יצירת נתונים ממוצעים, עיבודים סטטיסטיים אנונימיים, מדדים, נתונים מצטברים, מבחני ביצוע, מחקרים, סקרים, חישובים, השוואות ועוד. בנוסף, נאמר שהמידע הסטטיסטי שייך לחברה, הוא רכושה הבלעדי. החברה זכאית להשתמש, לשפר, לעדכן, למכור, לשנות, להשכיר ועוד ובכך לעשות כל שימוש במידע הסטטיסטי מבלי להודיע על כך מראש למשתמש. על מנת להבהיר, המשתמש אינו בעל זכויות על מידע הסטטיסטי של חברת יש חשבונית, ואינו רשאי להשתמש בו .
- כל ההוראות הנמצאות בסעיף 14 רלוונטיות גם לאחר ביטול והפסקת מתן השירות.
סיום ההסכם ושינוי תנאי ההסכם
- יש חשבונית רשאית בכל עת להשהות או לשנות את תנאי הסכם זה ללא הודעה מוקדמת ללקוח, חל על הלקוח להכנס מעט לעט לראות במידה ויש עדכונים או שינויים בתנאי השימוש
- יש חשבונית רשאית לבטל את ההסכם הזה בכל עת בכל סיבה שהיא לאחר מתן הודעה בכתב מראש למשתמש ובהתראה של 30 יום. במקרה של הפרה של הוראות ההסכם, החברה רשאית לסיים את הסכם זה מידי ללא צורך להודיע למשתמש לפני כן.
יחסי עובד מעביד אינם קיימים
- בפלטפורמה של יש חשבונית לא ייווצרו בין החברה לבין המשתמשים יחסי עובד ומעביד, יחסי שותפות, יחסי הרשאה, יחסי סוכנות.
המחאת זכויות
- המשתמש בפלטפורמה של יש חשבונית אינו רשאי להעביר או להמחות את זכויותיו לפי הסכם תנאי השימוש הזה ללא קבלת הסכמה בכתב מראש מהחברה. עם זאת חברת יש חשבונית רשאית להמחות את זכויותיה של צד שלישי בשימוש בשירותים של החברה, ועל הצד השלישי לקבל את התחייבויותיה של חברת יש חשבונית בנוגע למשתמש לפי הסכם תנאי השימוש הזה.
כל הנוגע לתמיכה טכנית
- יש חשבונית מעניקה לכל לקוחותיה שירותי תמיכה טכנית במייל
סמכות שיפוט
- סמכות השיפוט בנוגע לעניינים ונושאים הקשורים להסכם זה תהיה רק בבית משפט מוסמך והדין שחל על הסכם תנאי השימוש הזה יהיה אך ורק על פי הדין הישראלי.